FAQ en vragen over onze rondvaarten 2017-12-13T10:01:20+00:00

FAQ EN VRAGEN OVER ONZE RONDVAARTEN

Ben ik verplicht te dineren tijdens de vaart? 2017-12-13T09:38:30+00:00

Nee, u kunt natuurlijk ook alleen een rondvaart bij ons boeken.

Waar kan ik opstappen? 2017-12-13T09:39:09+00:00

Overal waar u wenst. Indien u opstapt in het oude centrum van Amsterdam betaalt u geen voorvaarkosten.

Kan ik ook 1 glas wijn bestellen? 2017-12-13T09:43:10+00:00

Nee, de minimale afname aan boord is een halve fles wijn. Zie de wijnkaart voor ons assortiment.

Hoe lang duurt een lunch vaart? 2017-12-13T09:48:21+00:00

Dit kan vanaf 1,5 uur al naargelang het soort lunch.

Hoe lang duurt een diner vaart door de grachten van Amsterdam? 2017-12-13T09:49:18+00:00

Voor een dinervaart adviseren wij om 3 uur te reserveren.

Kan ik ook 1 uur varen? 2017-12-13T09:50:16+00:00

Nee, de minimale vaartijd is 1,5 uur overdag en 2 uur vanaf 18:00 ‘s avonds.

Mag ik roken aan boord? 2017-12-13T09:52:55+00:00

Ja, in de kuip achterin de boot, hebben wij plaats waar u zich kan terugtrekken met uw sigaret, e-sigaret of sigaar.

Mogen er huisdieren aan boord? 2017-12-13T09:53:33+00:00

Nee, i.v.m. allergieën van andere gasten laten wij helas geen huisdieren toe.

Met hoeveel gasten kan ik dineren? 2017-12-13T09:54:09+00:00

U kunt tot en met 12 personen à la carte dineren, vanaf 12 personen gebeurt dat in overleg met de chef-koks.

Is er een toilet aan boord? 2017-12-13T09:54:47+00:00

Ja, op beide salonboten is een toilet.

Wat voor muziek is er aan boord? 2017-12-13T09:55:26+00:00

Wij hebben alle soorten muziek aan boord, maar u kunt ook inloggen in het WiFi-netwerk en uw eigen muziek streamen naar de luidsprekers.

Mag ik eigen catering meenemen? 2017-12-13T09:56:21+00:00

Jazeker, we rekenen €20,- kurkgeld per fles wijn. Hiervoor krijgt u glazen, ijs en servies ter beschikking aan boord tijdens de vaart en maken wij de boot schoon na afloop van uw privé rondvaart in Amsterdam.

Kan ik de reservering annuleren? 2017-12-13T10:02:09+00:00

Ja dat kan, er gelden wel annuleringsvoorwaarden. Zie hiervoor ‘Prijzen en Tarieven’.

Vanaf wanneer worden er kosten berekend? 2018-04-04T00:08:43+00:00

Vanaf het tijdstip dat de vaartocht gereserveerd staat.

Kan ik ook telefonisch reserveren? 2017-12-13T10:09:55+00:00

Ja, dat is mogelijk, we vragen u echter wel om dit per e-mail te bevestigen op de pagina ‘Offerte aanvragen”.

Kan ik de reservering wijzigen? 2017-12-13T10:11:05+00:00

Ja dat kan, er gelden wel annuleringsvoorwaarden. Zie hiervoor ‘Prijzen en Tarieven’.

Is er een kindermenu aan boord? 2017-12-13T10:12:20+00:00

Er is geen specifiek menu voor kinderen tijdens onze rondvaart, maar in overleg bepaalt u wat u voor de kinderen wilt bestellen.

Wij hebben dieetwensen, kan dat? 2017-12-13T10:13:01+00:00

Jazeker, dieetwensen vanwege allergieën, geloofsovertuiging of anderszins zijn geen probleem.

Is de boot verwarmd? 2017-12-13T10:13:43+00:00

Ja, de boot heeft centrale verwarming en is uitermate comfortabel.

Kan er een rolstoel aan boord? 2017-12-13T10:14:18+00:00

Ja, dat kan indien ingeklapt. Vanzelfsprekend helpen wij de rolstoel behoevende veilig aan boord.

Kan ik aan boord pinnen? 2017-12-13T10:15:36+00:00

Ja, dat kan met Maestro (pin-pas), American Express, Mastercard of Visa.

Kunnen we ook een all-in prijs voor het varen, eten en drinken regelen? 2017-12-13T10:16:35+00:00

Jazeker, hiervoor kunt u contact met ons opnemen.

Krijgen we ook uitleg over het te varen gebied? 2017-12-13T10:17:11+00:00

Absoluut, de kapitein is tevens uw gids, en vertelt op verzoek met plezier de (historische) feiten over Amsterdam en omgeving.

Wat is de route? 2017-12-13T10:18:12+00:00

U bepaalt zelf in overleg met de kapitein de route door de grachten en omliggende wateren van Amsterdam.

Kan ik ook trouwen aan boord? 2017-12-13T10:19:01+00:00

Jazeker, onze schepen zijn officiële trouwlocaties.